Leverings voorwaarden en Garantie

Leverings voorwaarden...

Wanneer het bestelde artikel niet met de pakketdienst verstuurd kan worden, zullen wij contact met u opnemen om een afspraak te maken. Onze eigen bezorgdienst zal dan de artikelen komen bezorgen op een afgesproken tijd. Op deze tijd kan kan een tolerantie zitten van maximaal 2 uur. Die 2 uur is dan vanaf het afgesproken tijdstip. Mocht er onverhoopt toch nog iets tussen komen, dan zal voor een passende oplossing gezorgd worden (in overleg met u).

Wanneer u niet via onze webwinkel iets besteld hebt (dan heeft u tenslotte al betaald), zullen de goederen bij aflevering voldaan moeten worden. Dit kan contant of via onze mobiele pin. Ook wanneer u de artikelen zelf wilt komen ophalen, graag eerst een belletje, zodat wij ze alvast uit ons magazijn kunnen klaarzetten.

Garantie...

In principe hanteren wij de fabrieksgarantie. Bij de meeste merken is dat bij ons 3 jaar, met uitzonderingen naar boven en beneden van een paar merken.

In het geval onze leverancier failliet  gaat, of anderzijds ophoud te bestaan,  binnen uw garantietermijn, zullen wij alles in het werk stellen om tot een passende oplossing te komen. We hebben een eigen reparatiedienst, dus veel problemen kunnen wij zelf oplossen. 

Bij Parasols geldt in principe de garantie op contstuctie en andere problemen, waar u als klant niets aan hebt kunnen doen. Uiteraard zijn mankementen door verkeerd gebruik (zoals stormschade) uitgesloten van garantie.